کاسپین متال

برترین تامین کننده ورق استیل و فلزات رنگی

برش ورق استیل با گیوتین

یکی از روش های برش ورق، استفاده از دستگاه گیوتین میباشد. دستگاه گیوتین یکی از حرفه ای ترین روش های برش ورق است که دارای سرعت و دقت بالایی است. دستگاه گیوتین قابلیت برش انواع ورق آهن تا ضخامت 25 میلی متر و طول 6 متر را انجام میدهد. به دلیل اتوماتیک بودن فرایند برش، سفارشات در اسرع وقت و با بالاترین کیفیت انجام میپذیرد. 

مزیت این نوع دستگاه برش این است که برش ورق توسط آن تمیز، مستقیم و چهارگوش در می آید. در هنگام برش با دستگاه گیوتین تیغه های دستگاه با زاویه مناسبی فشار بالایی را بر روی ورقه اعمال می کنند. زاویه برش (تیغه) با توجه به نوع و ضخامت ورق تنظیم می شود. معمولا تیغه بالایی در حدود ۵ تا ۱۰ درصد از ضخامت ورق فلزی، نسبت به تیغه پایینی انحراف دارد.

این کار به دستگاه این امکان را می دهد که علاوه بر حداکثر استفاده از نیرو و کارایی بالا، برش های دقیق تری انجام دهد.

وضعیت دقیق ورق یک دستگاه سنجش به دقت تنظیم می شود، سپس ورق فلزی در طول فرآیند برش توسط فشارهیدرولیک یا بازوی مکانیکی محکم سرجای خود نگه داشته می شود. این مساله تضمین کننده این است که ورق در حین فرآیند برش نمی تواند از جای خود دستگاه برش ورق گیوتین های فلزی مجهز به واحد کنترل رایانه ای CNC هستند.

CNC ابزار بسیار قدرتمندی برای کنترل عملکرد دستگاه برای برش انواع مختلفی از ورق هاست که امکان تطبیق سریع زاویه تیغه ، تنظیم فاصله تیغه ها ، تنظیم جریان و انجام برش های بسیار دقیق تر را فراهم می کند. 

مزایای برش با دستگاه گیوتین

  • روشی مناسب برای انجام برش طولی
  • روش مناسب برای برش به اندازه های کوچک تر برای آماده شدن بری فرآیند های دیگر
  • ایجاد برش های دقیق با حداقل ایجاد دندانه در لبه برش و کیفیت بالای سطح لبه
  • شیوه مقرون به صرفه و کم هزینه برای برش ورق
‫0/5 ‫(0 نظر)